Nytt år !!

Då var det alltså slut på 2008 och 2009 tar sin början.
Nyåret firades in i örebro med Rolle, Emelinda och Jenny.
Förkrök hos mig med Guitarr Hero, musik, massa dricka och cigarr.
Sen avfärd mot club cream där vi skålade in det nya året =).
Måste säga att det blev en riktigt trevlig kväll, mycket dans och många nära och kära, ett bra recept på ett gott nytt år.
Så hur har då 2009 börjat. Jo som alla år ska börja, i sängen !!
Köpte mat igår efterkrogen för att vara säker på att slippe gå ut idag så dagen har tillbringats i sängen.
Började med 2 timmar vänner. För att sedan sappa mellan Ivanhoe och vänner då båda är grymt bra. Klockan halv 7 var dock vänner slut och jag sappade lite till fram till 8 då det var Parlamentet. Vid 9 var det sen dags att sova fram till 23 för att piggna till lagom inför Waterwolrd. Men nu är det slut på bra tv tittande och jag sitter gär vid datorn istället.
Dock fortfarande kvar i sängen då jag köpt ny tv och har datorn kopplad till den =).
Så en helt underbar start på 2009 måste jag säga... men nu är det snart dags för sömn, tänkte skriva sängen men som sagt den har jag aldrig lämnat =)...... Gott nytt år på er alla iaf och hoppas att erat 2009 börjat lika bra som mitt, och att det fortsätter lika underbart =).

Over and out // BoBo


Kommentarer
Postat av: Anonym

dags för en update kanske? ;)

2009-01-09 @ 17:20:04
Postat av: rob

du bloggar dåligt!

2009-01-18 @ 16:25:01
URL: http://http://mestrobert.blogg.se/
Postat av: e

uppdateera då =)

2009-01-19 @ 22:01:41
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: //T

var det slut på bloggandet efter nyår? //T

2009-01-30 @ 09:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0