Long time no see !!

Hejsan bloggen, det var länge sedan... allt för länge sedan.
Har vart dålig med uppdaterandet då fantasin legat på lågvarv.
Men bättring är på väg och utlovas =)

Har precis varit helg, En helg som bestod av Jobb och jobb och lite uteliv. Fredag kväll var det jobb och sen hem till lägenheten där Järn väntade, det blev typ direkt ner i sängen. Lördag upp och till jobbet. Kom hem 19 och då var det vila och förberade sig för utgång som gällde. Rolle pallra sig inåt oxå så det blev lite grabs som drog iväg för att göra Frimis osäkert =).
Det var kul, riktigt kul... skönt å känna sig ung igen ( typ lammkött ). Då det var 25+ på stället. Dansade och roade oss precis som vi brukar. kul kul.
Söndagen spenderade jag och rolle på stan och käka lunch, sen hela eftermiddagen strövade vi runt ute på marieberg.
Riktigt trevligt... var en sån där kill eftermiddag man spanade brudar och kollade affärer.Riktigt trevligt var det.
Kvällen avslutades med att jag och beston tog en kort visit på Björnstugan för att konstatera att det var dött. Drog till statoil köpte lite godis och sen var och en hem till sig. Jag drog på en film ( Jumper) och somnade typ halv 4.
Så helgen var kanon.
Men kommande helg blir nog ännu bättre, då man får fin fint besök från Umeå. Ska bli skönt å träffa Worge igen.
Ser jag fram emot =).
Helgen kommer nog troligtvis spenderas i Karlskoga, men inget är dock spikat eller klart. Vi får se.
Det var allt jag hade att berätta just nu. På återseende inom en väldigt snar framtid =). Puss puss

Over and out Bobo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0