I hate that youre my friend !!

Hejsan bloggen.
Nu tänkte jag skapa de första inlägget av förhoppningsvis många, där personer får chansen att ångra att dom lärde känna mig, =)...... Kul va !

Jag tänkte bara belysa och lyfta upp ljusglimtar i mitt liv i form av bilder som allt för få personer får chansen att se.
Det är bilder som många redan har sett eftersom många ligger ute på nätet på andra sidor redan. En del av dessa bilder är dock helt nya för andra än mig själv och personen som är på dom men jag tycker ändå att folket är värda samma glädje som mig.
Bilderna är väldigt olika i grovhet och humor men jag hoppas att man ser humorn eller inronin i dessa bilder och har lika kul som jag hade när jag upptäkte dom.
Håll till godo....... tills nästa gång =P

   Robin Rosen som mixtrat lite för att kolla hur han skulle sett ut på 70 talet typ.

 Lillebror pontus, Innan könsoperationen för 6 år sedan.

 Joen på nyår. Gör det där allra heligaste och privata. Han bajsar !!

 Emma lite rund under fötterna..... eller klövarna kanske det är  ???

 Anna gör det hon gör bäst...... vad det nu är hon gör bäst ?

 Madde ville gärna visa upp hur duktigt hon tuggat maten. Duktig madde !!

 Emelinda gör ett av sina många morgon bestyr. Hon letar frukost !

 Rober gör iaf det han gör bäst. Han strippar !!

 Alex var Sveriges vinnare i Sloggis tävling "Snyggast rumpa" som sverige tyvärr inte vågade skicka.

 Peter Järn gör......... ja vad gör han ??


Hejs svejs.....

Kommentarer
Postat av: e

du ska brinna i helvetet

2008-11-13 @ 22:27:11
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: w

Tack gud för att jag är en torrboll och itne har strulat till det på bild... Tack

2008-11-13 @ 22:36:24
Postat av: Anna

om du anser att jag gör det jag är bäst på, så är jag sjukt bra på att vara jävligt ful! tack för den!

2008-11-14 @ 00:55:49
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Alex

Alla var nakna!!!!

Du också tommie!!!





;(

2008-11-14 @ 10:32:48
URL: http://www.myspace.com/alexanderwallin
Postat av: BoBo

Nej tyvärr... jag och Rikard eller vad han heter hade stringkalsonger, PJ och Svirre körde badshorts och sket i klädkoden. Men alla övriga var nakna =)

Men du var snygg och det är ju därför du är med på bild här =P

2008-11-14 @ 14:28:22
Postat av: rob

najz tommie :) synd att jag inte har några bilder från kollot!

2008-11-19 @ 19:36:39
URL: http://mestrobert.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0