Helgen och mycket mycket mer....

Hejsan bloggen !!
Denna helgen har vart helt ok.
Fredagen började ju med att jag fann kärleken som ni alla redan vet =)
Så starten på denna helg hade inte kunnat vara bättre. Lördagen blev oxå en toppen dag. Började lugnt med sovmorgon och lite frukost. Sen på eftermiddagen kom emma in och vi drog till IKEA och efter det började en godis shoppingrunda utan dess like. Det blev popcorn, naturgodis, små godis, glass och nötter och verkligen inte i små mängder. Helt enkelt det är precis som det ska vara.
Sen belv det hem och titta på film The Happening och ännu en gång Don't mess with the Zohan. mycket bra båda 2.
Blev sent dock, Emma drog sig hemåt runt 4 någon gång och man lyckades somna runt 6 halv 7. så det blev inte så mycket sömn, för sen började söndagen med Uppgång klockan halv 10 och avfärd till Kga för att lira Basket.
Det blev en förkrossande seger med hela 102-47 bra gjort grabbar.
Efter besketen blev det pizza på sandvikens nya och sen film hos Anna. "Man on fire" blev det, en riktigt grym film.
Men helgen var inte slut där.
Åter hem till Örebro för lite snabb vila och sedan utgång på Björnstugan. Mycket rolig kväll som avslutades med natt mat på både OK och Statoil.

Det var min helg, känns som jag hann med en hel del saker, med en del riktigt riktigt fina stunder.
och den del stunder som jag fortfarande inte riktigt kunnat släppa, allt blir inte som man tänkt sig hoppats eller trott.
Det är en lärdom jag lärt mig denna helg.

Over and out BoBo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0